Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
20.05.13 - klo:16:32

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Etusivu Ohjeet Kirjaudu Rekisteröidy
Haku:     Tarkempi haku
+  SHS Forum
|-+  PAIKALLISTOIMINTA
| |-+  PK-seudun huskyt (Valvoja: Kari Tolkkila)
| | |-+  VALJAKKOAJOKOULUTUSTA
« edellinen seuraava »
Sivuja: [1] Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: VALJAKKOAJOKOULUTUSTA  (Luettu 1999 kertaa)
Riikka Leppänen
Tulokas
*

« : 10.04.12 - klo:16:42 »

Onko kiinnostuneita VALJAKKOAJOKOULUTUKSEEN HML:n lähistöllä!?  Olen uusi harrastaja / aloittelija kahden paimenkoiran kanssa.  Dacabe-kennel lupasi järjestää koulutusta, jos halukkaita tulee tarpeeksi. Itse en tiedä lisäkseni muita.  riikka.m.leppanen@gmail.com  0505245964
tallennettu
Riikka Leppänen
Tulokas
*

« Vastaus #1 : 12.04.12 - klo:18:04 »

Hei! Muutama henkilö onkin jo viestitellyt ja ilmoittanut kiinnostuksensa valjakkoajokoulutukseen Hymyilee   Edelleen etsin lisää osallistujia, suunnitelmissa yhden päivän koulutus, joka pitää sisällään hieman teoriaa ja sitten itse harjoitusta. Kurssin hinta riippuu osallistujamäärästä. Kaikki aloittelijat ja kiinnostuneet mukaan!

tallennettu
Satu Ihalainen
Tulokas
*

« Vastaus #2 : 13.04.12 - klo:12:52 »

Kausalan suunnalta löytyy myös yksi osallistuja; koira on (pohjanpystis/husky-mix)...kiinnostusta on...kokemusta ei Hymyilee
Mainitsinkin jo eilen, että periaatteessa vaan omat hautajaiset on este osallistumiselle jos viikonloppuna järjestetään.
tallennettu
Riikka Leppänen
Tulokas
*

« Vastaus #3 : 13.04.12 - klo:16:39 »

Kiva että löytyy osallistujia Hymyilee Yhteensä on lisäkseni 7 henkilöä ilmoittanut olevansa kiinnostunut tästä koulutuksesta, odotellaan vielä että löytyisi lisää, sitten ruvetaan ajankohtaa sopimaan! Eli vielä mahtuu mukaan Hymyilee
tallennettu
Jenni Liljakko
Tulokas
*

« Vastaus #4 : 27.04.12 - klo:13:55 »

Me oltais kanssa kiinnostuneita, koira on yksi pian vuoden ikäinen siperianhusky.
Onnistuu varmasti jos on viikonloppuna Hymyilee
tallennettu
Pia Lumme
Tulokas
*

« Vastaus #5 : 27.04.12 - klo:15:48 »

eli kyseessä siis Hämeenlinnan seutu?

Kuinkahan aloittelija/keltanokka saisipi olla? Meillä elelty huskyn kanssa 2 kk joten ollaan ihan alkutekijöissä..en siis ole edes nähnyt koskaan livenä valjakkoa  Järkyttynyt ..eikun joo, yhden kerran  Virnistää Eli tietotaito täysin nollassa valjakon suhteen. Vähän kuitenkin alannut kiinnostumaan näistä vetohommista..että jos vaikka ensi talvena........ Iskee silmää Näyttää kieltä

Koirasta itsestään ei varmaan vielä ole hyötyä kun on pentu mutta tarvitaanko siinä omaa koiraa?
JOS viikonloppu passaa kalenteriin niin meiltä voisi tulla peräti 2 jos tuo mies lähtisi myös. Mutta se tosiaan riippunee mikä vkonloppu. Aktiiviharrasta muun rodun kautta ja kisakalenteri näyttää aika täydeltä....
tallennettu
Riikka Leppänen
Tulokas
*

« Vastaus #6 : 28.04.12 - klo:00:30 »

Valjakkoajokoulutuksen järjestää Dacabe-kennel Hämeenlinnan Hauholla Eteläisissä, mukaan voi tulla mistä päin vaan, kyselyjä on tullut kauempaakin. Koulutuksen ajankohta selviää toivottavasti ensi viikolla ja se on tarkoitus järjestää yhtenä vkl:n päivänä.

Saa olla aivan aloittelija ja keltanokka, juuri sellainen olen itsekin. Itselläni valkkari ja sakemanni, joiden kanssa aloittelen ja se oikea rekikoira vasta haaveissa  Hymyilee  Koulutuksen olen pyytänyt juurikin meille aloittelijoille. Ei ole pakko olla omaa koiraa mukana, koulutuksessa hieman teoriaa ja sitten itse harjoituksia, varmasti oppii kuuntelemalla, seuraamalla ja kyselemälläkin. Omat koirani ovat hieman vetäneet pulkkaa ja potkukelkkaa, vanhempi alkaa hieman oivaltaa mistä kyse, toinen aivan pihalla....

Ilmoitan täällä foorumilla heti kun ajankohta ym. selviää ja laitan meiliä niille joiden kanssa olen ollut sähköpostitse yhteydessä!
tallennettu
Riikka Leppänen
Tulokas
*

« Vastaus #7 : 06.05.12 - klo:21:30 »

Koiravaljakkoajokoulutus Hauholla lauantaina 9.6 n. klo 11-18. Hinta 35€/henkilö, omat eväät (makkaran ym. paistoa) mukaan, talon puolesta kahvit/mehu. Paikalla myös  SHS:n tarvikevälittäjä. Ilmoitelkaa oletteko messissä!
« Viimeksi muokattu: 06.05.12 - klo:21:35 kirjoittanut Riikka Leppänen » tallennettu
Jennin lauma
Täysjäsen

Jenni Lautakatto

« Vastaus #8 : 11.05.12 - klo:02:04 »

Valjakkoajokoulutuksen järjestää Dacabe-kennel Hämeenlinnan Hauholla Eteläisissä, mukaan voi tulla mistä päin vaan, kyselyjä on tullut kauempaakin. Koulutuksen ajankohta selviää toivottavasti ensi viikolla ja se on tarkoitus järjestää yhtenä vkl:n päivänä.

Saa olla aivan aloittelija ja keltanokka, juuri sellainen olen itsekin. Itselläni valkkari ja sakemanni, joiden kanssa aloittelen ja se oikea rekikoira vasta haaveissa  Hymyilee  Koulutuksen olen pyytänyt juurikin meille aloittelijoille. Ei ole pakko olla omaa koiraa mukana, koulutuksessa hieman teoriaa ja sitten itse harjoituksia, varmasti oppii kuuntelemalla, seuraamalla ja kyselemälläkin. Omat koirani ovat hieman vetäneet pulkkaa ja potkukelkkaa, vanhempi alkaa hieman oivaltaa mistä kyse, toinen aivan pihalla....

Ilmoitan täällä foorumilla heti kun ajankohta ym. selviää ja laitan meiliä niille joiden kanssa olen ollut sähköpostitse yhteydessä!
"Oikea rekikoira" = koira, joka vetää rekeä (tai kärryä) valjakossa Iskee silmää
Et sinä välttämättä tarvitse pohjoista pystykorvaa:
Mustat valjakko-sakemannit, ja rekikoirien SM käyttökokeessakin palkitut (Suomen ensimmäiset) valkkarimme huskyvaljakossa:
http://youtu.be/mOO1tSRyFsc

http://youtu.be/N3Gysd51boY

Virnistää
tallennettu
Riikka Leppänen
Tulokas
*

« Vastaus #9 : 11.05.12 - klo:19:34 »

Hymyilee juu kyllä ne mun paimenetkin on rekikoiria valjakossa, mutta sitten kun on vahvistuksen aika, niin muutti ja husky ovat myös mielenkiintoisia vaihtoehtoja  Hymyilee leveästi
tallennettu
Hannele Ingman
Konkari

« Vastaus #10 : 20.05.12 - klo:17:53 »

Moi kaikille tulijoille!

Otan mukaan niitä uusia valjaita, että pääsette koirillenne sovittamaan!
Lisäksi liinoja varten köyttä ja pistoolilukkoja, ainakin mukana.
Miettikää valmiiksi mitä tarvitsette! Tavarat voi myös tilata ja maksaa etukäteen, siten säästytte postimaksulta. Paikan päällä maksutapa on käteinen.

Terveisin tarvikevälittäjä Hannele, Etelä-Suomi
tallennettu

Nunamo's Mir "Mirri"
Anni
Taika
Kamu
Amysah Maroznaja "Rosa"
Gidiapin Usva "Usva"
Sivuja: [1] Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.14 | SMF © 2006-2011, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!