Hei vaan kaikille!
Päätinpäs minäkin laittaa päivitetyn esittelyn tulemaan. Elikkäs olen 24. vuotias valjakkoharrastaja Helsingistä. Tällä hetkellä taloudessa 2 siperianhuskya. Kolmas on tarkoite ottaa heti kun sopiva koissuli tulee vaan vastaan. Ajokorttikin tuli ajettua vain sitä varten, että pääsisi paremmin valjakkoharrastuksen piiriin. (Sinisen kirjan kululaskemat toteuvat hyvää vauhtia..) Koirien kanssa ajellaan omalla pikku tiimillämme sekä lainavaljakossa. Käyttökokeeseen päästiin lainatiiimissä ensimmäistä kertaa viime talvena. Syksyllä tuli käytyä eteläisissä järjestetty valjakkokurssi. (Kiitokset vaan vielä vetäjille ja kurssikavereille) Paljon tuli oppia taottua päähän ja niksejä onkin tullut kuluneena talvena hyödynnettyä. Olen käynyt myös kasvattajan peruskurssin, todetakseni vain etten koskaan ala kasvattamaan!

Koirien kanssa retkeillään myös ahkeraan, kesäisin kuljetaan saaristossa ja merellä. Husky on aina kiehtonut minua rotuna. Jo pienestä pitäen taiteilujeni kohteena ovat olleet koiravaljakot ja tuleehan noita edelleenkin väsäiltyä. Myös lukioaikainen biologian opettajani Bo Ekstam sai minut entistä vakuuttuneemmaksi siitä, että se oma valjakko on vielä saatava. Noh, kokonaiseen valjakkoon on vielä matkaa.
Mutta suunta selvästi oikea!
Kuulumisiamme voi seurailla blogistamme:
www.siperiankoiruudet.blogspot.comTaidesivustoni löytyvät osoitteesta:
www.pohjannaulan.webs.com